Lokalna Grupa Działania Nadarzyn – Raszyn – Michałowice
ogłasza nabór na stanowisko:
specjalisty ds. administracyjnych
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie i 2 lata stażu pracy lub wyższe (staż pracy nie jest wymagany)
- obywatelstwo polskie,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- prawo jazdy minimum kat. B,
- znajomość języka angielskiego w stopnie komunikatywnym.
Zakres zadań na stanowisku:
- Wykonywanie bieżących spraw biurowych,
- Realizację planu komunikacyjnego (prowadzenie strony internetowej Stowarzyszenia, Facebooka, konsultacje w terenie),
- Prowadzenie rejestrów Stowarzyszenia,
- Obsługę kancelaryjno-techniczną Walnego Zebrania Członków, Komisji Rewizyjnej oraz Rady i Zarządu oraz przygotowywanie materiałów na posiedzenia tych organów,
- Sporządzanie protokołów z posiedzeń organów Stowarzyszenia,
- Prowadzenie dla potrzeb Rady naborów wniosków, w tym przyjmowanie wniosków od beneficjentów, skanowanie wniosków lub wprowadzanie do komputera danych z wniosków złożonych w ramach naborów oraz przygotowywanie i przekazywanie członkom Rady kompletnej dokumentacji do oceny wniosków,
- Dokonywanie oceny formalnej i pod względem zgodności z PROW złożonych wniosków,
- Systematyczną współpracę z Biurem księgowym lub komórką odpowiedzialną za ekonomiczną obsługę stowarzyszenia,
- Monitorowanie stanu wdrażania LSR, przygotowywanie raportów, pilnowanie terminów wymaganych od Stowarzyszenia sprawozdań i ewaluacji,
- Współpracę z instytucjami nadzorującymi i kontrolującymi Stowarzyszenie,
- Aktywne i skuteczne poszukiwanie możliwości realizacji i dofinansowania różnych projektów finansowanych ze środków zewnętrznych,
- Regularne opracowywanie kalendarza obowiązującego na stanowisku oraz koordynowanie kalendarza pracy pozostałych pracowników Biura Stowarzyszenia,
- Prowadzenie dokumentacji członkowskiej,
- Prowadzenie archiwum Stowarzyszenia zgodnie z wytycznymi Regulaminu Kancelaryjnego,
- Sprawowanie pieczy nad sprzętem biurowym oraz zlecanie przeprowadzenia jego konserwacji lub naprawy,
- Pomoc doradczą wnioskodawcom w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej oraz w rozliczaniu projektów w ramach poddziałania 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność,
- Pomoc organizacyjną i techniczną w realizacji poddziałania 19.3 Wdrażanie projektów współpracy,
- Przeprowadzanie rozeznania rynku, wysyłanie i publikowanie zapytań ofertowych zgodnie z Prawem zamówień publicznych oraz udzielenie zamówień – zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych, dla zakupów, do których nie stosuje się ustawy – Prawo zamówień publicznych,
- Realizowanie innych zadań zleconych przez Kierownika Biura.
Pełna treść ogłoszenia dostępna tutaj.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalista ds. administracyjnych” w Biurze LGD w Regułach ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, lokal nr IX, 05-816 Michałowice, w terminie do dnia 17.05.2023 r. do godz. 15.00 lub przesłać pocztą. Decyduje data wpływu do Biura LGD.